Administratief medewerk(st)er | Applicatiehal Houten

Meewerken aan onze missie Blygold verbetert? Ben jij gedreven om jouw administratieve kennis in te zetten om onze processen te ondersteunen en verder te verbeteren? Ga jij voor werken in een klein team binnen een grotere organisatie en hou je van een afwisselende functie? Ben jij die gedreven medewerker die zaken proactief oppakt? Dan zoeken we jou!

Wat is jouw rol?
Als administratief medewerk(st)er ondersteun je de afdeling Applicatiehal in Houten op administratief en logistiek gebied, zodat de processen binnen de afdeling zo efficiënt en effectief mogelijk uitgevoerd kunnen worden.

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Het overleggen met leveranciers en opdrachtgevers;
  • Het inplannen van transporten;
  • Het zorgdragen voor een volledige en juiste projectadministratie;
  • Het controleren van binnenkomende en uitgaande goederen;
  • Het ondersteunen bij de werkvoorbereiding;
  • Het uitwerken van offertes.

Waar en met wie werk je?
Je komt te werken op onze vestiging in Houten. Hier ga je nauw samenwerken met de Manager van de Applicatiehal. Samen delen jullie een kantoor en zorgen jullie ervoor dat onze vier monteurs hun werkzaamheden zo optimaal mogelijk kunnen uitvoeren. Onze monteurs in de Applicatiehal reinigen en coaten warmtewisselaars van koelmachines. Hierbij vinden de- en montage werkzaamheden plaats, waarna de warmtewisselaars worden gereinigd en voorzien worden van een coating. Naast de Manager en de monteurs, wordt de afdeling ondersteunt door onze Technisch Adviseurs.

Wat breng jij mee?

  • Mbo-niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Een accurate werkwijze;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Een proactieve houding;
  • Kennis van het ERP-pakket Syntess Atrium is een pré;
  • (Vloeiende) beheersing in woord- en geschrift van de Nederlandse en Engelse taal in verband met onze internationale klanten. Kennis van de Duitse taal is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen de €2.500 en €3.000 (bij een fulltime dienstverband); afhankelijk van jouw werkervaring;
  • Opname in onze bonusregeling;
  • Een functie tussen de 16 en 20 uur. De exacte invulling gaat in overleg, waarbij een aanwezigheid van 4 dagen (ochtenden) gewenst is;
  • 24 vakantiedagen, aangevuld met rond de 5 vooraf vastgestelde roostervrije dagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Energieke collega’s en een dynamische werkomgeving;
  • Veel ruimte voor eigen input en persoonlijke ontwikkeling;
  • Mogelijkheden om bij gebleken geschiktheid de functie uit te breiden; bijvoorbeeld met commerciële taken;
  • Werken in een snelgroeiend bedrijf met duurzame ambities.

Jouw nieuwe baan?
Herken je jezelf in de persoon die we in deze vacature hebben beschreven? Of heb je nog andere talenten die van meerwaarde kunnen zijn voor ons bedrijf en waar je ons graag over wil vertellen? We leren je graag kennen!

We zien je reactie tegemoet.

Mail je sollicitatiebrief met motivatie en CV aan: gordt@blygold.com

Voor informatie over de functie kan je contact opnemen met Jeroen Meuleman (06-52527524).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.